پیش از خطبه 12 آبان 1391
پیش
از خطبه های 12-8-1391 محمد یوسف سپهری راد معاونت مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش
نیشابور به مناسبت روز دانش آموز به ایراد سخنانی پرداخت.
سپهری راد با اشاره به نقش نوجوانان و جوانان در جامعه گفت: در تمام راهپیمایی ها و فعالیت ها ، نوجوانان و جوانان پرچم داری می کنند و جلودار حرکت های اسلامی هستند.
وی افزود: در عرصه های علمی و دستیابی به علم و دانش و فنون جدید ، امروز نسل بعد از انقلاب جلودار کشف و اختراعات علمی هستند و قله های رفیع علم و دانش توسط نوجوانان و جوانان ما فتح می شود.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور عنوان داشت: دانش هسته ای، سلول های بنیادین، علم لیزر و دهها علوم جدید باعث شده کشور عزیز ما، جزء کشورهای برتر جهان قرار گیرد.
سپهری راد خاطرنشان کرد: باید به نوجوانان و جوانان ایمان داشت و آنها را باور کنیم همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند؛ سربازان ما در گاهواره ها هستند و مقام معظم رهبری می فرمایند؛ باید بیش از هر کس دیگری، آنها را باور داشته باشیم.
وی گفت: درسی که می توان از 13 آبان گرفت؛ این است آمریکا هیچ گاه سعادت و خوشبختی مردم ایران را نخواسته است.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور، پیام 13 آبان را بیداری اسلامی، مبارزه با استکبار ستیزی و آمریکای جنایتکار بیان کرد.