سردار حسینی فرپیش از خطبه های 31-6-1391 سردار سیدکاظم حسینی فر ، معاون سابق هماهنگ كننده قرار گاه ثامن و از یادگاران دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس به ایراد سخنانی پرداخت.

سردار حسینی فر با اشاره به حضور شهیدان برونسی و شوشتری در تیپ 18 جوادالائمه گفت: افتخار در این تیپ این بود که نیشابوری باشی، اکثرا نیشابوری بودند، عزیزان فرمانده بسیار قوی همه شان نیشابوری بودند، شهرستان شما در هشت سال دفاع مقدس و در کردستان واقعا سنگ تمام گذاشته است، یعنی اگر بخواهیم مقایسه کنیم در تمام شهرهای خراسان باید به عنوان شهر نمونه این شهر را در نظر داشت.

وی با اشاره به حضور پررنگ رهبر معظم انقلاب در جبهه های جنگ، جنگ را مدیون حضور ایشان دانست و افزود: بنی صدر با آن خباثتی که داشت سال اول جنگ ما را با مشکل مواجه کرد ولی باز هم شهید چمران با سه عملیات نگذاشت سوسنگرد در دست دشمن بماند.

سردار حسینی فر با اشاره به تجهیز ارتش عراق گفت: هر ماه که از جنگ می گذشت به تعداد یگان های سازمانی ارتش عراق اضافه می شد، با 12 لشکر سازمانی، پایان جنگ 28 لشکر داشت، 50تیپ جیش الشعبی داشت، همین بسیجی ما.

وی با اشاره به اوضاع داخلی کشور در زمان پذیرش قطعنامه 598 گفت: صدام که به ظاهر دید ما در ضعف هستیم، مشکلات داریم، درگیری داخلی بین سیاسیون بی بصیرت، سیاسی که بی بصیرت شود می شود جریان مشروطیت، شیخ فضل الله را دار می زنند، پای دار همان سیاسیون کف می زنند، سیاسیونی که به حساب انقلابی بودند.

سردار حسینی فر حضور مردم را در صحنه های مختلف باعث خنثی شدن توطئه ها دانست و افزود: حضور مردم بعد از توطئه روشنفکران بی بصیرت بی دین بی ایمان در سال 88 در تهران، آن حماسه را آفرید، آن حماسه بود که توطئه را بر باد داد، حتی بعضی روشنفکران خیلی بزرگ گفتند که آقا این کشور غبارآلود است، آقا باید بپذیرد که در انتخابات چی شده است، مگر طلحه و زبیر از افراد خاص پیامبر نبودند؟ چه کردند! زبیری که پیامبر فرمودند شمشیر زبیر بر لبان پیامبر تبسم آورد، غم ها را از سینه پیامبر زدود، همین زبیر در مقابل علی(علیه السلام) شمشیر می کشد، ما باید پیرو عملی ولایت فقیه باشیم.